סקירה – מוצרי DERMA-E

כבר כמה שנים אני משתמשת לסירוגין במוצרים של DERMA-E. לאחרונה הם עברו מיתוג מחדש, הפורמולות השתפרו מאד, ומצאתי את עצמי מכניסה את המוצרים שלהם לסל שוב ושוב.

על החברה

החברה היא מארה"ב. הקו המחנה אותה הוא שילוב מרכיבים בריאים כדי ליצר קוסמטיקה טובה וגם אתיקה עסקית.

החברה דוגלת ב"קוסמטיקה נקיה" – מתמקדים במרכיבים טבעיים מעולים המטפחים ומזינים את העור. החברה מסרבת ללהכניס לרשימת המרכיבים שלה למעלה מ- 2700 מרכיבים נפוצים כמו: פרבנים, פתלטים, תורמי פורמלדהיד, מרכיבים מן החי, ניחוחות סינטטיים ועוד. רבים ממרכיבים אלה אסורים באיחוד האירופי ובמדינות אחרות, אך עדיין נמצאים במוצרים בארה"ב.

הפורמולות 100% טבעוניות ללא אכזריות , אינן מכילות פרבנים, נתרן לאוריל סולפטים, פטרולאטום, שמן מינרלי, צבעים מלאכותיים, גלוטן, סויה או GMO.

החבר דוגלת גם בשמירה על הסביבה: רכיבי האריזה ניתנים למחזור , 100% מהשימוש בחשמל קונבנציונאלי מקוזז באנרגיית רוח. מסנני קרינה מינרליים טבעיים מכילים רק מרכיבים המזוהים כבטוחים למערכות אקולוגיות של שונית האלמוגים.
החברה תורמת לארגונים שונים. כל רכישה של DERMA E מסייעת לתמיכה בקהילות גלובליות, חיות בר, וארגוני סביבה.


לחברה הרבה סדרות של מוצרים: למשל – לאקנה, לקמטים, לגוף, למיצוק, לעור רגיש, CDB, ויטמין C ועוד.

בשלב ראשון הסקירה תהיה על 5 מוצרים, מתוכם יש אחד כוכב מזהיר, שני שהוא מומלץ מאד, ושניים טובים. אין שום מוצר שהיה לי ממש רע. בעתיד הפוסט יורחב ככל שאשתמש במוצרים נוספים.


באלם ניקוי לפנים Universal Cleansing Balm

באלם לשלב הראשון של ניקוי פנים. מיועד להמסת איפור וקרם הגנה.

לרכישה כאן.

מרכיבים עיקריים:
שמנים צמחים שונים כמו חריע, חמניות, חמאת שיאה, חמאת קקאו. שמן רוזהיפ, שמן קמליה), נוגדי חמצון, ויטמינים ושמנים אתריים (ברגמונט, תפוזים) .

הוראות שימוש מהיצרן: למרוח בנדיבות על עור יבש. להוסיף מים להפעלה. באמצעות קצות האצבעות עיסוי עדין בתנועה מעגלית כלפי מעלה והחוצה. התמקדו באזורים שזקוקים לתשומת לב (כמו איפור עיניים). התיזו במים או נגבו במטלית כביסה חמה ולחה. אני מסירה עם טישיו, ושוטפת במים ובסבון פנים.

חווית שימוש:
האריזה – צנצנת פלסטיק איכותי ועבה "כמו זכוכית" עם מכסה מתברג לבן. מגיע עם ספטולה מפלסטיק.
המרקם קרם גרגרי בגוון לבן שנהב, מזכיר קרם קוקום במרקם. נמס כמו פלא מיד במגע עם האצבע, והופך להיות שמן נעין עם גרגרים זעירים רכים.
הריח הוא ריח הדרים לא חזק מאד אבל בהחלט מורגש. ריח נעים.
איכות ניקוי היא טובה. מנקה היטב, הצליח בקלות רבה מאד להסיר איפור עמיד. העזתי להשתמש גם על הריסים והוריד מסקרה עמידה.

אחרי השימוש: העור לא מיובש, לא שומני ומרגיש נקי.

השוואה מתבקשת לבאלם של היימיש – הבאלם של דרמה E מנקה ברמה דומה, ההרגשה שלו פחות יוקרתית כי להיימיש הרגשה חלקלקה שכזו ופה זה גרגרי. אבל – וזה חשוב מאד – בבאלם של דרמה E אין פוליאתילן שמזיק לסביבה (שישנו בהיימיש וברוב הבאלמים האחרים), והריח פחות חזק, כנראה כי יש בו פחות שמנים אתריים אלרגניים.

לסיכום: מומלץ! הוא הבאלם המועדף עלי כרגע. אצלי השיקולים הסביבתיים משמעותיים בהחלטה. פה יש מוצר טוב, בריח נעים, שעושה את העבודה יופי בלי להזיק לסביבה. לכן אמשיך להשתמש בו במצפון ירוק נקי.


הקרם

קרם לחות למיצוק – Firming DMAE Moisturizer


קרם לחות למיצוק עם DMEA, חומצה אלפה ליפואית ונגזרת ויטמין C. מכיל מרכיבים למיצוק העור. עשיר בלחות, בחומרים מזינים ובנוגדי חמצון.

לרכישה כאן.

מרכיבים עיקריים

קרם הזנה זה מכיל מרכיבים המוצגים כמסייעים לטיפול באובדן האלסטיות. הנוסחה מכילה DMAE שידוע ביכולות המיצוק שלו, נוגדי חמצון כמו חומצה אלפא ליפואית, רזרבטול, אגוז קקדו, Q10, קפאין, נגזרת ויטמין C, מרכיבי לחות כגון גליצרין, סרמידים וחומצה היאלרונית, שמנים כמו שמן חוחובה, שמן לבנדר, וויטמינים A ו- E.

על ה DMAE הרכיב שאמור להיות הכוכב, לעורר קולגן ולמצק את העור, אני לא בונה יותר מידי בקרמים בכלל. זה מרכיב טרנדי שיעיל ב ph בסיסי 10 אבל בהרכב של מוצרי קוסמטיקה עם ph המתאים לעור 5.5 הוא לא ישפיע באמת…

חווית שימוש

האריזה – צנצנצ זכוכית עם מכסה מתברג לבן.
המרקם – קרם-ג'ל בגוון לבן. מרקם סמיך אך לא שמן ולא כבד. נספג בקלות, משאיר עור מט לגמרי, לא דביק.
הריח – ריח לבנדר עם צמחים נוספים שצריך להתרגל אליו. אני אישית לא אוהבת ריח לבנדר אבל זה באמת ענין של טעם וריח. הסיבה להוספת הבישום ברורה – קרם כזה עם כזו כמות גדולה של מרכיבים פעילים יש ריח טבעי חמצמץ שצריך למסך אחרת הקונות יאמרו "מסריח" ולכן הבישום הוא כזה.

היצרן ממליץ להשתמש פעמיים ביום, בבוקר ובערב. אבל מכיוון שמכיל מעט רטינול ושמנים אתריים, אז לא טוב להחשף איתו לשמש ללא הגנה.
בגלל נוגדי החמצון, רצוי מאד לעשות ניסוי על פנים הזרוע, לבדוק רגישות.

לסיכום: קרם לחות נחמד מצוין לעור בוגר, יתאים גם לעור שמן. לא מספיק עשיר לבדו לעור יבש.


קרם לחות עם פפטידים וקולגן – Advanced Peptides And Collagen Moisturizer

קרם לחות עם פפטידים וקולגן לטיפול בקמטוטים.

לרכישה כאן.

מרכיבים עיקריים: כולל מולטי-פפטידים Matrixyl®synthe'6 ו- Argireline , וגם Pycnogenol שהוא נוגד חמצון מצוין. מכיל גם ויטמין C ותה ירוק לתוספת נוגדי חמצון נגד הזדקנות. מכיל גם פנתנול (פרוביטמין B5), ויטמין A,
E. שמן מקדמיה,

חווית שימוש

האריזה – צנצנת זכוכית עם מכסה מתברג לבן. חבל מאד שזו לא משאבה, כי מקרם שכזה בהחלט יכול להתאים לבקבוק משאבה.
המרקם – קרם חלבי בגוון קרם. מרקם לחותי קל. נעים מאד למריחה. מלחח מאד את העור.
הריח – דומה מאד לריח בקרם השני. ריח לבנדר עם תה ירוק. לא הכי נעים בעולם, אבל זה באמת ענין של טעם וריח. גם כאן כנראה הוסיפו אותו כדי להתגבר על הריח של נוגדי החמצון.

היצרן ממליץ להשתמש פעמיים ביום, בבוקר ובערב.

לסיכום: קרם לחות נחמד יתאים גם לעור שמן. לא מספיק עשיר לבדו לעור יבש.


קרם עיניים ממצק – Firming DMAE Eye Lift

קרם עיניים ממצק עם DMEA, נוגדי חמצון, פפטידים וקפאין. ללא בישום

(כבר לא נמכר באייהרב, מוחלף ע"י הקרם הבא).

מרכיבים עיקריים: גליצרין ללחות. ניאצינמייד , ועשר ב: DMAE שמנפח את העור , נוגדי חמצון כמו וויץ/ הייזל, תה ירוק, סנטלה, חומצה אלפה ליפואית, רסורוטול, גוג'י בריו קפאין.
מכיל גם פפטידים מטריקסיל וארגי'רליין, חומצה היאלרוית וויטמינים.

חווית שימוש

האריזה – שפופרת פלסטיק לבנה. מכסה בהברגה.
המרקם – . קרם מימי. סמיך אך שקוף. מאד מזכיר את המרקם והאיכות של קרמים קוריאניים.
הריח – כמעט ואין.

לסיכום: קרם עיניים אליפות!!! כוכב. מומלץ בחום רב. רוצו לקנות. מכיל כל מה שהייתי מצפה מקרם עיניים ועוד. ללא ריח, מרקם מושלם. (כבר לא נמכר באייהרב, מוחלף ע"י הקרם הבא פה).

כל המוצרים שקניתי בחודשים האחרונים של החברה הזו, הם רק בעקבות האיכות המטורפת של הקרם הזה.


קרם העיניים Derma E, Stem Cell Eye Lifting Treatment

מרקם נעים ועשיר ללא ריח. מומלץ, אם הקרם הקודם היה אליפות, זה עוד מתעלה מעליו!

♦לקניה  פה (גירסה משופרת במקום ה Firming DMAE Eye Lift האהוב שלא נמכר יותר)
מחיר: $18.87 ל 14g

נתחיל בחווית משתמשת: אין ריח בכלל, מרקם נעים ועשיר מאד, אם משתמשים בשכבה דקה הוא בדיוק על הגבול עבורי בין קרם כבד מידי לקרם דליל מידי. נספג בקלות אבל לא מהר מידי. מרגיע יובש.
בשכבה עבה מתפקד ממש כמו מסיכת עיניים. 
אני לא משתמשת בפיה האלכסונית המיועדת למריחה, אלא שמה קצת על האצבעות ומורחת בעזרתן. יותר הגייני לטעמי. 
בערך שבועיים אחרי תחילת השימוש, נשרו לי כ5 מיליה (בליטות שומניות תת עוריות) מעצמן!!! מסתבר שפפטיד הנחושת אחראי לנס הזה. קסם אמיתי.

היצרן אומר:

מנוסח עם פפטיד נחושת למיצוק, רזרברטול להגנה, קרם העיניים רב הפעולות שלנו פועל להרים, למצק ולהדק את אזור העיניים העדין בעליל, תוך החלקה של מראה קווי צחוק לקבלת עור מורם יותר. נוגד החמצון Kakadu Plum משפר את מרקם העור וגמישותו ותאי גזע צמחיים עוזרים לתמוך בבריאות הקולגן. 

קצת על המרכיבים:

מכיל המון מרכיבים מצוינים. ניאצינמייד מצוין נגד קמטוטים ופיגמנטציה, גליצרין ללחות, נוגדי חמצון כמו וויץ' הייזל, תה ירוק, סנטלה, שזיף קקאדו אוסטרלי,  חומצה אלפה ליפואית, רזברטול, קפאין ועוד. 
מכיל פפטידים – ארגירליין ופפטיד נחושת שאמור לשפר מראה קמטוטים.  הקפאין טוב נגד נפיחות.
קצת פחדתי בתמצית ויצ הייזל שאני רגישה אליה אבל היא ללא אלכוהול בבמינון נמוך. לי זה לא שורף גם אחרי פילינג וגם לא צמוד לעיניים – מבחינתי זה מדד מצוין לקרם עיניים.
נטול אכזריות, טבעוני. הכל מרכיבים מהסוג הטוב. בלי תמציות לריח ובכלל בלי בישום.

סיכום על המוצר:

קרם עיניים מומלץ מאד. מרקם נעים ועשיר. ללא ריח.  מומלץ בחום לכולם!!! בעיקר לכל מי שיש לה מיליה מתחת לעיניים באזור המריחה של הקרם . קרם עיניים אליפות!!! כוכב. מומלץ בחום רב. רוצו לקנות. מכיל כל מה שהייתי מצפה מקרם עיניים ועוד. ללא ריח, מרקם מושלם.


קרם עיניים עם חומצה היאלרונית Hydrating Eye Cream with Hyaluronic Acid

קרם עיניים סטנדרטי, בלי יומרות. נספג בקלות ומלחח.

 לרכישה כאן

רכיבים: ח. הילראוית, ויטמינים A, C, E, פנתנול, טיטניום דיאוקסייד, תמצית תה ירוק, שמן חוחובה

חווית שימוש:

אריזה: שפופרת
מרקם: קרם קל. חסר ריח. נמרח בקלות. קל יחסית .
סיימתי שפופרת אחת, אבל לא רכשתי שוב.

לסיכום: קרם עיניים טוב, אבל הרבה פחות טוב מהקודם.


בעתיד הפוסט יורחב ככל שאשתמש במוצרים נוספים.


* חשוב לציין שאני לא כימאית, לא קוסמטיקאית ולא רופאה. יש להתיעץ עם רופאת עור לפני שימוש בחומרים חריפים. יש לאבחן את העור אצל רופאת עור או קוסמטיקאית.
יש לבחור רק את המוצרים המתאימים לסוג העור שלך. אל תתחילי עם כל החומרים יחד, אלא בהדרגה, להוסיף רק אחד כל שבוע ובתדירות נמוכה. יש לבצע בדיקת אלרגיה על פנים הזרוע לפני שילוב כל מוצר חדש. במקרה של רגישות בעור יש להפסיק ולהתיעץ עם מומחית מקצועית.

* כולן מוזמנות לקבוצת הפייסבוק "נושמות טיפוח – קהילת טיפוח, איפור, שיער". שם גם ניתן להגיב ולשאול על פוסט זה.

* זקוקה לשגרת טיפוח התפורה בדיוק לעור שלך? אני נותנת שירות בתשלום להתאמה אישית שכזו. לפרטים ראי פה: הנחיות להתאמה אישית של שגרת טיפוח.